Reklamation

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.
Support mailadresse: support@menzo.dk eller ring på 88202870

Reklamationsret

Når du handler på www.menzo.dk har du 2 års reklamationsret. Vi tilbyder at du enten kan få:
– Varen repareret
– Varen ombyttet
– Pengene tilbage
– Afslag i prisen
– Tilbuddet i forbindelse med reklamationsretten er afhængig af den konkrete situation.

Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere inden for “rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til:
Menzo.dk
Viborgvej 9B
9530 Støvring

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt samt dit ordrenummer.

Husk at sende varen tilbage i forsvarlig emballage, og at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.